Tuesday, June 15, 2010

Sukan

Pagi tadi, ibu, Khairul, Nasriyah, dan Fawwaz telah pergi ke Universiti Darul Iman Malaysia (UDM) untuk melihat Fikri (sepupu sebelah ibu, anak Makteh) bermain badminton. Kelmarin, aku telah pergi ke sana bersama ibu, Najah, Nasriyah, dan Fawwaz cuma kami
tak sempat tengok beliau bermain. Beliau beritahu bahawa beliau kalah. Insyaallah, harap-harap hari ini beliau menang. Terdapat 6 negeri yang menyertai dalam perlawanan sukan ini. Negeri-negeri tersebut ialah Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Kelantan, dan Terengganu. Aku tak tahu nak sokong yang mana satu kecuali Perlis dan Pulau Pinang. Aku tak tahu nak sokong yang mana satu. Kedah, Perak, Kelantan atau Terengganu sebab:

  1. Kedah:Tempat tinggal lama keluargaku.
  2. Perak:Tempat tinggal sepupuku, Fikri.
  3. Kelantan:Tempat aku belajar.
  4. Terengganu:Tempat tinggal keluargaku sekarang.
Kalau korang jadi aku, korang sokong yang mana satu?

No comments: