Friday, November 21, 2008

Ziarah kakak


Hari ni aku sekeluarga pergi ziarah kakak aku kat 'Kem Bina Sahsiah 2008' kat Pokok Sena. Aku mula-mula x nak ikut tapi terpaksa. Aku masuk dlm keta, baca doa pastu terus tidur sbb pening kepala.

Sampai kat sana pun masih tidur. Aku bangun dari tidur kat kedai tapi penyakitnye belum sembuh. 2 adik aku pulak tengah makan chipsmore la, roti la, main game la, macam-macam la. Yg pasti banyak aktiviti yg dibuat oleh diorang.

Sampai kat rumah masa dah masuk waktu maghrib. Aku pulak kena bukak pintu pagar. Masa tu pening lagi. Jadi terhuyung-hayang la dibuatnye. Masuk je rumah pakai topi keledar tutup muka ngan songkok pastu terus baring.

Beberapa minit kemudian aku bangun pergi pergi ambik air sembahyang, pastu sembahyang berjemaah ngan ayah dan adik perempuan aku.

No comments: