Tuesday, December 2, 2008

UUM(bahagian 3)


Hari ni adalah hari terakhir kami ikut abah. Sbb esok dan lusa abah sibuk. Ada banyak kerja. So, aku dengan adik aku pun bersetuju lah.

Hari ni memang bosan. Terlalu bosan. Mentang-mentang la masa di dlm library tu sejuk. Cuma baca buku cerita 'Anak-anak Sidek' saja la. Untuk mengisi masa lapang yg ada. Tapi kadang-kadang aku tertidur jugak. Sekali dua kali aku tertidur. Tapi yg menjadi pengacau masa aku tengah tidur tu adik perempuan aku. Masa aku tengah tidur dia kejut aku pulak suruh jangan tidur. Mengacau saja la dia ni.


Pada waktu petang pun bosan jugak. Walaupun cikgu bagi semua budak termasuk aku an adik aku yg ada di dlm library tu main mainan macam dam, congkak, sahiba, dan lain-lain lagi. X seronok langsung. Kalau cikgu bagi kami semua tengok wayang pun OK jugak. Barulah best.

No comments: