Monday, December 1, 2008

UUM(bahagian 2)


Hari ni lagi sekali kami ikut abah pergi UUM. Mula-mula bosan tapi akhirnya bertukar kpd perasaan gembira sbb hari ni kami semua pergi tengok wayang. Ini kali pertama aku pergi tonton wyang. Tapi tempat wayang tu terletak bertentangan dengan perpustakaan sudut kanak-kanak saja. Seronok betul. As happy as a king.
Tapi masa nak tonton wayang tu yg susah. Sbb ada setengah orang nak tengok cerita 'Lion King', 'Shark Tail', dan 'Bee Movie'. X ada seorang pun nak tonton cerita 'Flash Away'. Mula-mula, cikgu pasang cerita 'Lion King' sbb ramai orang nak tonton cerita tu. Masa tengah-tengah cerita tu cerita tu tersekat. Jadi cikgu pasang cerita 'Kungfu Panda'. Fuh, nasib baik cikgu pasang cerita tu sbb aku nak sangat tonton cerita tu. Kelakar betul cerita tu. Kah!Kah!Kah! Aku sambil tonton cerita tu sambil makan bytes.
Abah aku cakap esok x payah la ikut tapi adik aku kata nak ikut jugak sampai hari Khamis. Aku pun berharap macam tu jugak. Berharap esok dpt ikut lagi.

No comments: